Trååk dag

Hejsan!

Tänkte skriva lite innan jag börjar med kommunikationen, har precis ätit och kännde att jag kunde ängna lite tid åt detta. Jorå ,men så här har väl dagen varit;

Klockan 06.55 steg micaela upp, inte för att jag ville utan för att jag var tvungen. Väl uppe sprang jag omkring och letade gympakläder och packade ner det i min träningsväska, därefter åt jag frulle och sen var klockan helt plötsligt 07.25, paniiiiik!!!! Jag blev tvungen att springa till högdalen, med träningsväskan på axeln. Har ni provat det nån gång? Liksom fett med jobbigt. Men den goda nyheten var ju då att jag hann, och där i högdalen stog jessi pessi och sen fuskade sig becka dit med bil. Sen tillslut kom bussfan och vi tuffade iväg mot farsta. Hon den där tjejen som inte såg ut som en tjej, hon har helt plöttsligt börjat se ut som en tjej. Man kan undra om hon har råkat läsa min blogg, menade dock inget illa med det, var bara ett konstanterande. Min kläd stil är liksom inte heller den mest tjejiga eller normala. Men i alla fall så kom vi ju då till min skola, och många andras. Vår första lektion var ju då träningslära, fråga mig inte vad vi höll på med för det har jag no idea om. Men sen så skulle ida reseplanera så vi gick till biblioteket och kollade lite och sen försvann cissi och fixade i ordning inför hennes och de andras gympalektion. Vi eller rättare sagt ida lekte med kopiatorn och kom på att det fattades papper i den lilla maskinen. När väl pappret var i satt så började skrivaren att skriva ut massa papper med nån jäääävla girlfriend låt, det var inte lite heller. Men 100000år senare så kom idas två papper. sen traskade vi iväg till hallen och bytte om. Sen var vi på jakt efter en aerobic sal, och när vi väl hittade den så fick vi inte komma in. Så där satt vi jag ida jessi matthias anton och anders. Sen ett litet tag senare fick vi ju förståss komma in. Och lite senare så hade ju även själva lektionen satt igång, BOXNING. Lite kul men jag lyckades få ett blåmärke på låret när jessica stod och sparkade. Sen tids nog så var även det roliga slut, och innom kort befann vi oss i matsalen och åt biffstroganoff med ris. Faktiskt lite gott. På rasten så satte vi oss i klassrummet och lyssnade när killarna sjöng till massa låtar. Sen så vare matte och mer än halva klassen befann sig uppe hos nisse. Inte för att det blev nå vidare mycket jobb på den lektionen men den var dock lite trevlig, satt och ritade lite. Sen kom det som de flesta hade fasat massage prov eller vafan man nu ska säga. Men ja det gick väl som det gick och kl 15.00 slutade vi. Cissi och jag knallade på till bussen och vi behövde inte vänta så länge heller. När vi satt oss så kom det en liten gubbe (dock full) som gick förbi en utlänning och sa "muslim jävel", visst man kan inte "älska" alla människor men var det där verkligen nödvändigt? aja hur som helst så gick ju då bussen till hökarängen och i hökarängen går en annan buss som går hem till mig och den bussen kom efter 5 långa minuter. I industriområdet hoppade jag av och vandrade hem samtidigt som jag pratade med lilla frädrik. Och 5 minuter efter att jag hade kommit hem så sade jag hejdå till fredrik. Sen så kollade jag tv och därefter åt och nu sitter jag ju då här och ska eventuellt ut om 1 - 1.5 timmar.
Just i denna stund så känner jag inte för ett jäävla piss. Eller jo jag skulle kunna tänka mig att sova lite, men näe skippar nog det jag.


Men ha en trevlig afton och ni är du nöjd va cissi ? :P

I alla fall, hejdå!
// Mickan







Aplåder till sidan

http://psyklopedin.org/wiki/Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0