Snart ere lajbans

Sorry har inte skrivit så mycket, har verken orkat eller haft tid har haft fullt upp med massa annat. Men nu sitter jag här, har ont i halsen och lyssnar på musik och tänkte skriva en lite bit.
I helgen så vare blandat med äventyr bland annat så på fredagen satt jag på en grekisk restaurant och kollade när polisen ockuperade en lägenhet i närheten. Alltid lite roligt med sånt eller? Som att det var första gången polisen kom till högdalen/bandhagen.
Efter den lilla dagen så åkte jag på innebandymatch i eskilstuna, meningslöst, helt jävla meningslöst. Det var inte en av de bättre matcherna, men men allt kan ju inte alltid vara som man tänkt sig. Efter den lilla förlusten så drog vi (chall & Mamma & Jag) vidare till bettna och mina kusiner. Vi hade lite party där och hoppade studsmatta och plockade lite blommor, våra föräldrar vart dock lite suriga men vafan =P

   

Ja sen så den kvällen vare ju melodifestivalen men vafan ere för mening med sånt skit ?
Dagen efter så hurrade jag upp och åkte med pappa först till mekonomen och köpte packning till bilen och där mötte vi även mamma, så det blev lite bilbyte för min del. Mamma och jag drog till nån marknad i ösmo, och fy fan vad varmt det var =O.
  

Efter det fick jag leka grillmaster i sorunda, proffs som man är (not). Jag gick även ut och sprang i skogen, den läskiga skogen. Helt otroligt nog så. Efter det så retade jag kusinen, lite roligt =D
Sen sent på kvällen var vi hemma.
Sen i måndags så vare skola och sen lite chill, tisdag skola,träning och sen även träning på kvällen, lyckades få skjuts men när man kommer dit äre 3 pers och en stängd hall. Men FAAAAN liksom!! Jaja men så kan det vara också. Onsdagen, det var faan igår :O, ja då hade vi lektioner bland annat gympa och so sen fick jag sitta och vänta i tusen miljarder år på nå jävla samtal.
Idag desvärre vaknade jag med ont i halsen, sista träningen och allt så kan man inte spela!!!! Fick sitta och kolla i 2 timmar sen så vare lunch och sen skulle jag prata lite med marie och sen fick jag sluta.

Nu är jag mentalt påväg till min moster och ska kolla när erika rider men ska försöka göra det i praktiken också. Ja fatta det där den som kan. Men i alla fall så ja ska jag tjata lite på mamsen sen ja så förhoppningsvis befinner jag mig halvvägs på lisö vid 4. Näe men usch nu ska jag lägga till lite bilder i detta bajset och sen äre time for thé.

         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0