Mickans lördag

Hejsan!

Idag har det inte blivit mycket uträttat. Väcktes klockan 8 av solen som sken in genom fönstret och då rätt in i mina ögan, myspys. Efter det knallade jag upp och kollade lite tv, klagade dock över att det var så tidigt. Sen satt jag dock och lirade lite gura, challe vaknade och så skulle vi helt plötsligt leta efter hans kvitto på datorn. En halvtimme senare hade vi hittat det och så åkte vi upp till högdalen och hämtade burken. Väl hemma sen så funkar inte datorn trotts att den vart på lagning. *Suck* Det ska alltid vara något fel. Men shit happens (Charlie). Men men sen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde sen, jo jag städade mitt rum tror jag. Inte helt klart men vafan, lite stök kan det ju allt vara. Just nu väntar jag på att pappa ska komma hem så vi kan åka och handla lite mat eller vafan vi nu skulle handla. Sen nångång så kommer Vero och Classe. Så sen vet jag inte mer vad som händer, tyvärr men så är det. Men hare la bra =)

Hejdå!
// Mickan

Bowling for soup - I melt with you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0