Mickan gör comeback

Hej gottfolk, har inte skrivit på länge. Anledningen? Ja vem vet, i alla fall inte jag. Så inga frågor om hur varför eller när, för jag har ingen aning. Det ända jag vet för tillfället är att min högerarm har dött och orkar knappt skriva på tangentbordet samt att jag ska kolla på en bra film vid namn the notebook på youtube. Tragiken för denna dag är sock att det inte är någe house, frågan är då vad fan ska jag göra? Men jag hade ju min räddning ändå. Dagen i dag kort summerat bestod av träning, jag sprang broarna sen handboll, lunch, svenska och sen mentorstid, därefter fortsatte min resa hemmåt och sen vidare till salem. Jag tränade ännu en gång på kvällen och sen följde jag vägen mot sorunda, till min moster efter det så åkte jag hem och ja nu sitter jag här. Just ja för lite mer information om vad jag har gjort under tiden jag har vart borta, eller inte direkt vad jag har gjort utan snarare nån annan det vill säga mamma pajjade vår bil så den står hos min moster, därav anledningen till att jag befann mig där.

Men nu för fan så ska jag checka lite movie, så have a great eavning!
Hejs!
// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0