"Jag vill inte ha barn för jag vill inte att min mamma ska bli mormor"

 


Hejsan! Och godmorgon för dom som precis vaknade.
Här sitter jag och väntar på att klockan ska bli 11.40 så jag kan promenixa till min buss. Asså jävla skit morgon, vaknade klockan 6 och kunde inte somna om på grund av att jag hade ont i halsen. Hur fan kan man bli förkyld när det är sommar? =S Det är något jag inte förstår. Men i alla fall så fick jag gå upp, skrev lite på nå skit som vi skulle lämna till våran lärare idag. Sen så städade jag mitt rum och kollade tv. Har nyss ätit lunch, lite tidigt men jaop så kan det vara.

För dom som undrar vad jag gjorde igårkväll så fick jag min vilja igenom och kollade när kusinen gallopperade i skogen på lisö. Jag var även med mamma på länna och köpte nya träningsbrallor, behövde det även fast sommaren smyger sig fram. Måste hitta mer kläder sen till sommaren, så önska mig lycka tll!



"Jag vill inte ha barn för jag vill inte att min mamma ska bli mormor"// Erika
(Lite roligt i bilen påväg hem igår)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0