I want you to know that i miss you, i miss you so ...

Hejsan!

Här sitter jag vid datorn och lyssnar på lite musik =D
Tänkte att det kunde vara lite kul att skriva idag igen, även fast det inte är så stor skillnad mellan dagarna i mitt liv.
Men för alldel så kanske det händer något, någongång.


Men i alla fall så var jag påväg upp ur sängen vis 06.55 inte för att jag ville det, utan för att jag var tvungen att gå till skolan. Jag packade och sen när endast 5 minuter återstod av min tid hemma så började jag äta frulle. Efter det så var jag på god väg mot högdalen, lite stressad dock. Men jag skyndade mig och klockan 07.31 mötte jag jessica vid busshållplatsen. Vi satte oss på bussen och pratade om en viss sak som jag nog helst inte bör nämna. Sen så väl framme knallade vi till hallen och jessica nämnde för 1511e gången att hon inte var ett dugg motiverad till träningen. Sen så kom cissi och så tillslut kom resten och uffe och vi började spela balonmano (handboll på spanska, vilka skills man har). Och det gick bra till en början men sen så klarade jag inge mer, kunde inte vara med på löpningen och jag måste även ringa min sjukgymnast. Men i alla fall efter träningen så begav vi oss till omklädningsrummet och innom kort så var vi påväg mot matsalen. Först lämnade vi våra grejjer. * Sen så till lunch vare nå wok och pankakor. Jessica gjorde en lite mix av det, pankaka med wok någon? Näe inte riktigt så men iaf. Sen så var vi påväg till engelskan och så ska vi prata om "big mouth and ugly girl", jag kan bara nämna att alla skulle ligga på kapitel 36 eller nånting och jag var på kapitel 3. Men som straff så fick jag prata engelska inför hela klassen, fast jag pratade snabbt så det var överstökat rätt fort. Efter det så vare matte och sen slutade vi. Jag jessi och johan och ida gick och kopierade lite och så gav jag folket förslag på vad ´dom kunde göra imorron så nu ska dom ÅKA TILL SYDPOLEN OCH BADA!!! Japp så ere. Efter det så åkte vi buss till högadalen och jag gick till tandläkaren, usch! Väl hemma vare tv och en förbaskad engelska bok som gällde. Satt förövrigt för mig själv och läste den högt med inlevelse. Aa så vare men nu måste jag tydligen hänga tvätten och sen så ska jag hjälpa challe med nån äppel paj. Efterdet vid 20.40 så ska jag på match i Bredäng typ =S

Men hare gött fölk! 
Hejdå
// Mix
 

image277

Ha det så kul på sydpolen imorron jessi å johan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0