I natt i natt ere du ere jag lalalalalal...

   



Goddag!
Helgen gav dock en känsla av sommar, men dagen idag var tvärtemot. Kallt och blåsigt, men sånt får man ju räkna med också. Men i alla fall så sitter jag har och lyssnar på black jacks inatt inatt, skön låt det där. Ska snart kila och möta fredrik, suck. Men idag har jag tränat, va ute och gick sen lite styrka. Efter det vare lunch. * Sen så vare läxhjälp och efter det kommunikation och sen bild och so. Dagen gick ändå ganska snabbt, vilket var bra. * Efter det så vart jag lite glad och sen så drog jag till pappa som väntade på mig utanför skolan. Åkte hem åt kolla tv och nu ska jag snart göra mig beredd på lite vandring.

Men hare gött gottfolk!
// Micaela


Njut av låten :D haha :P speciellt kusin daisy =)


Kommentarer
Postat av: DAISY

hahahah.. speciellt miiiig :D ^^

2008-05-12 @ 19:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0