Hola bandola i do not habla español

Hejsan, min dag har värt lite chill. Det har inte hänt någe speciellt. Gick upp 10 imorse och åkte med pappa på jobbet lite till västerås och grejjer. Bilen hade typ inte ac så det blev varmt mildt sagt. På grund av hettan så somnade jag i bilen två gånger. Sen runt 17 tiden så kollade jag när challe skulle bowla sen nyss kom jag hem.
Vette fan om jag orkar hitta på nåt , brorsan vill lira lite fotboll men men vi får se hur det blir med det.
I alla fall så kan dom som läser denna blogg få ha en trevlig kväll och läs igen imorron eller ikväll. Om jag nu skriver nå mer :O :P


Hajdå!


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20 000 kronor! Om du har två
sekunder över, så klicka gärna på denna länken: www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester!

För övrigt är du välkommen att kika in på mina tävlingar i bloggen där du bland annat har möjlighet att vinna valfritt klädesplagg eller presentkort!

2008-05-31 @ 20:50:10
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0