Hjälp barnen i Bolivia, skänk en petflaska till jessica =)


   



Heeej :D

Idag har jag vart ledig och denna dag vaknade jag klockan 9, inte kul. Sen när jag inte kunde somna om så gick jag till soffan och läste ut min engelska bok "Big mouth & Ugly girl" helt okej när man väl kom in i den. Men eftr det så märkte jag det lilla smset från jessica och en halvtimme senare så mötte jag henne i dalbotten. Vi gick på jakt efter pantburkar/flaskor, vi hittade en burk. Vi kollade där alkisarna bruka sitta men dom hade tömt plejset på burkar. Så vi gick hem till jessica ett tag, sen så åkte vi in till stan och vandrade i regnet. Sen åkte vi till eriksdalshallen och sen hem, vi mötte fredrik på tuben också. Sen hare jag inte gjort mycket mer. Venne vad jag ska göra ikväll men men det blir som det blir.


                

Vill du hjälpa barnen i bolivia skänk då pengar till operation dagsverket




Det var väl allt för mig, tack och hej!
// Micaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0