Halvt ledig dag

Tjo alla sorgliga personer som läser denna blogg!
Aa men min dag var ju såhär, jag knallade upp vid 06.45 för att hinna fixa min matsäck, för jag skulle nämligen orientera denna vackara dag. Jag började fixa med maten och ungefär 07.15 var det klardigt. Jag åt frulle och väckte lillebror sen ringde jag även och förhörde jessica om massa saker. Sen var jag påväg mot pressbyrån där jag skulle möta jessica klockan 07.55 men jag var där 07.45 och skulle köpa en dricka. Men sen så kom jessica och sen kom johan och hans mamma som då skjutsade oss till ågesta gård? Hette det de? Det är frågan. Sak samma där möttes vi av massa folk och inom en snar framtid så stod vi i det blöta gräset och stoppade ner pinnar i marken (till vilken anledning då?Dom drogs ändå bara upp eller sparkades ner). * Ja men så samlades vi och alla andra började komma, då även en fullproppad buss med hälften av alla elever. Sen stod vi där helt plötsligt mitt i skogen med karta och kompass, men det gick la fint. Redan vid 11 var vi påväg från skugen, jag följde med pappa och besiktade bilen. Efter det så blev jag så otroligt trött så jag somnade. Efter det kollade jag lite tv, åt och efter det så promenerade vi till högdalen och handlade. Men nu sitter jag hära, vid datorn och kollar tv.


Har inte mykt mer å skriva!
Hare bra, hejs!
//Micaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0