Goddag =)

Hej gott folk!


Min dag har vart ungefär såhär, jag vaknade klockan 11.30. Drog iväg ett sms till jessicaf och frågade om hon hade tänkt shoppa skor eller inte, vilket hon nu ville. Men i alla fall och så sa hon att vi skulle åka vid 14 tiden. Jag drag i mig frulle och städade lite hemma för det var inte en vacker syn. Däremellan någonstans så smsade jag med Frojdish lite kul =) Sen så smsade jessica och sa att vi skulle mötas 13.45 och klockan var halv. Och jag hade problem.


  1. Måste klä på mig
  2. Hitta  min plånbok
  3. Hitta mitt bankomat kort


    Vid 13.50 kunde jag gå hemmifrån, med pengar men utan bankkort. Knasig morgon men i alla fall. Väl uppe i högdalen så springer vi till bussen, nödvändigt? Troligtvis inte. Men i alla fall så i farsta centrum hittar jessif ett par dojjor och så knallar vi runt i centrum och grejer. Vi dåg även Oliver och jessica gömde sig. Sen så köpte vi varsin glass och åkte tillbaka till högdalen. Där så möter jag charlie och pappa och vi går och handlar. Sen så hyr vi film och åker hem. Pappa fixar mat och challe och jag cyklar och köper ströbröd. sen åt vi och gjorde tårta, det kanske kommer bilder sen, vem vet? Men nu ska jag chilla framför tvn, har även grädde i örat (vi hade lite grädd krig) men hare ! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0