Dagen efter ...

Godmorgon!

Sitter här framför datorn och är as trött. Kan det va för att min telefön råkade stå på alarm och väcka mig 06.30? Jo men möjligtvis så är de så. I alla fall så ja vad vare jag skulle skriva?
Ingen aning om vad som händer idag, challe är borta, mamma har försvunnit till dalarna och pappa är också försvunnen. Här sitter jag då ensam framför datorn, halvt död. Men dagens gåta är då, va fan ska jag göra idag????

Jag skulle kunna ringa en vän, men även läsa mina 160 sidor i engelska boken som jag ligger back på. Men vem fan vill läsa på lovet? Jag hatar att läsa. Men i alla fall så kommer förmodligen jesica ringa inom en snar framtid och be mig köpa skor med henne men skulle inte funka denna dag för det är nämligen så att det är en röd dag idag. Nämen tjohej vad skojj, men vi kanske kan hitt på nå annat.
Ja men näe nu ska jag dra å äta frulle och slå en pling till pappa tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0