You are my only one

Jag har lite kvälls tråkigt

Någon som kollade melodifestivalen? Usch varför skulle sibel gå vidare av alla människor? Hon på intervjun, sajk. Hennes svar på allt var, jag är så glad. Det spelade ingen roll vad dom frågade, svaret var alltid "jag är så glad". Näe usch på henne. Nordman var väl också okej. Undrar vem som kommer vinna pisset. Sen ska de ju ha en chans i den andra tävlingen. Haha upp och hoppa låten skulle ju bli fett sajk på engelska ^^
Och vilken tur var det inte att hon skrik shuffseruffset inte gick vidare. Puh... det var en ren lättnad det.
Jag måste faktiskt säga att jag tyckte att linda bengtzings låt var bra. Det är inte många som håller med mig vet jag, men jag har ju jessi på min sida. Men like i care. Men har ni sett hennes frilla? Väldigt ful enligt mig. Det finns säkert nån som tycker det ser bra ut men det får ju stå för den.

Jag har mörk brunt hår igen, färgade det precis. Det blevde bra =)
Så nu ska jag leva loppan som brunett igen. Hade tröttnat lite på utväxten. Och bortsätt från det så har jag fått lite uträttat idag. Dels så har jag köpt lite nya skor, och annat. Så nu ere lite tack och hej med tränings overaller och gympadojjor. Men jag kommer inte sluta med det helt. Haahahahahaha. ...

Jag sitter nu här framför datorn, har samma dåliga fantasi som vanligt och har inget att göra. Jag lyssnar på låten my only one med yellowcard. Så sjukt bra den är. Lyssnade iofs på den i sommras men efter att jag hittade den igen så aa haha jag vet inte vad jag ska skriva...
Annars då? Näe men ja, ja ska väl gå och lägga mig snart hära. Ska spela match imorron =)
Vi möter typ årsta aik. Åh gud vad jag älskar handboll på alla sätt, såväl coacha småttingar som att spela i skolan och med mitt lag =)

Näe men so long... Vi höres kanske, eller ses.


Here i go scream my lungs out and trying to get to you, you're my only one
I let go but there's just no one, no one like you
You are my only, my only one...

image138

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0