Tjaba!

Hej, har lite tråk atm. Jag vet inte alls vad jag ska göra. Sitter och chattar lite med tessan. E fett seg. Jag längtar till imorron då jag får spela handboll =)
Asså det är underligt hur denna underbara sport kan bli en drog. Men det är väl så också när man är kring annat roligt folk som också uppskattar sporten. Sen så ska jag ju till kolgrillen med folket, också kul =)
Jag vill ha sommar och sol och Eken Cup. Åker förbi gubbängs fältet nästan varje dag, det får en att längta så mycket. Eken är sån härlig känsla, bara strosa omkring, kolla matcher, spela matcher, träffa folk man känner, äta baguetter och hålla på å dö av värmen =)
Näe det går fan inte att beskriva känslan, man måste uppleva det själv. Men i år spelar jag ju med ett nytt lag, men jag kommer väl ändå hänga med jessi och så får vi se om fikus cissi är där =D
Men aa ... det krävs tålamod.
image230

Kommentarer
Postat av: Jessi

wihu ! ja e känd vafan ! :D uppe i hörnet till höger ffs :'D sjukt bra ja e asså :D

2008-03-13 @ 19:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0