Slutet gott allting gott..

Jag har väldans tråk, har även fixat lite med designen på bloggen men men ... Usch vad ska det bli av med detta lov? Ingen e typ hemma. Tessan e på landet och svensson. Jessica f har typ fullt upp och dissar mig all the time. Näe men ja det är väl dags att jag börjar anväda min fantasi.
Har haft billy talents låt try honesty på hjärnan hela dagen så blev tvungen att lyssna på den nu. Bra låt.
Näe men bajs på allting egentligen skulle jag vart på släkt middag idag men på grund av att mamma är sjuk så vare ajöss med det.

För hoppnings vis så kanske vi tar en tripp till bettna någon dag denna vecka och hälsar på kussarna. Kollade även på ena kussens blogg för inte så länge sedan. Skoj.

Apapapapapapapapapapapapapapapap



Näe men nu ska jag väl bege mig nånstans. Typ till mitt rum och bara dö ... Nä men spela gura. 

Hare 
Mvh Mickaelak
  



image191

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0