skola + 2 timmars håltimme =O

Goddag, godnatt, gomorron och gokväll =)
Idag vaknade jag 04.00 och var as törstig, jag gick och tog ett glas vatten. Efter det så gick jag och somnade om igen. Klockan ringde sedan 06.30 men jag pallade inte gå upp förns 06.50. Väl uppe gjorde jag mig i ordning och gick mot jessif. Jag kom fram innan henne =)
Hon var väldans seg idag ^^. Vi hann till bussen, och idag vare en liten buss. Jessi suckade som vanligt när vi kom till skolan. Vi började med två timmars träning. Jag tog min promenad, jag gick och funderade lite på allt möjligt. Jag kom på att jag vill ha en hund och så vill jag flytta. Helt plötsligt hörde jag ett gomorron under min vandring då samir kom springandes förbi. När jag kom in blevde det lite styrka. =)
Efter det så plockade vi undan och gick och åt. Eller kan man kalla det äta? I alla fall så vare såhär att det var potatis och nån palstrami ? ursäkta stavningen men jag vette fan hur det stavas och om det nu hette så men shit the same. Eftersom jag inte gillade det så bestod min lunch av ett glas mjölk och morötter samt gurka mums :)
Efter lunchen så vandrade vi och hämtade min dator, sen gick vi till läxhjälp saken för cissi och jag skulle förbereda inför våran redovisning.
Efter det så vare då kommunikation lektion ^^. Och min dator cpade sig så vi slapp redovisa idag =)
Efter det hade vi ingen bild, det med andra ord betyder 2 timmars håltimme. Vi gick och klagade hos Christina Hansson, so läraren. Men inte fan gick hon med på att vi fick gå hem. Vi ville inte få frånvaro på lektionen så jag jessi och ciss stannade kvar. Vi satte oss vid skåpen och fjollade. Jessica skickade sms till alla på min kontaktlista i min mobil. Så om det är så att du fick ett sms från mig så vare jessi som skickade.
Efter det så fotade vi lite...


image221

Under denna håltimme togs det massa kort och det förekom även våldtäkter =O
Cissi och jag har bild bevis =O
Men det får jag inte lägga ut då blir jag dödad, tror jag ^^
Men ialla fall, det gick ganska fort och sen blev det so.

image222
Folket körde även lite hänga gubben ^^
Ja och så fick vi reda på att so läraren inte hade tänkt komma =O
Om hon inte hade gjort det hade det blivit lite surt liksom. Så då hade vi väntat i onödan i sånna fall. Men det blev lektion. Party party. Sen åkte jag hem eller jag jessi och cissi gickde till tuben. I hökarängen mötte jag och jessi mamma som skjutsade hem oss. Väl hemma gick jag ut och gick med pappa en timme. Nice !
Efter det vare kvällsmat och nu ere datorn.

Imorn ska jag till skolan och träna 2 timmar sen slutar jag, det känns så skoj =) ^^ (ironi)
Nu ska jag chatta lite med crazy tess haha och sen vette fan ^^
Men hare så kul alla människor!
Vi kanske hörs eller syns, eller nåt?!
Hej hopp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0