Onsdag :D

Hola bandola (band) !

Läget ? Själv äre fina fisken =)
Jag har bara träningsverk exakt överallt, inte så kul men vafan =P det får man liksom tåla. Men nu ska jag berätta lite om det som har hänt. Kunde dock inte skriva igår på grund av att jessica occuperade min dator. Jävla biatch hon e, sajjk. Näe men ja efter att hon var klar så var jag tvungen att springa till bussen, skulle ju på träning. När jag kom till hallen vare även låst, så jag kom inte in i hallen. Men tillslut löste det sig. När jag väl kom hem hade jag fullt upp med en jävlans dans som jag då skulle visa upp idag. Sen vare ju lite å plugga på till anatomin. Gluteus maximus = rumpa =O haha typ det jag kan, och teres major ^^.

Men idag så hände detta. Jag gick upp vid 7 gjorde mig i ordning och grejjer och gick till jessif. JAG KOM FÖRST!! 
* Stolt *
Men sen pratade hon om massa, jag lyssnade på allt *host*. Sen kom becca in i bussen och verkade toppenglad. Å så pratade vi om dansen. Sen vare anatomi läxförhör, det gick nog ganska bra faktiskt. Efter det kom den stund jag fruktade =O Gymnastiken!!  
Jag och becca pecca skulle redovisa vår dans som jag lärde mig igårkväll. Men det kändes bra när det var klart. Suss (läraren) sa att det var bra så tummen upp för det. Men sen ska ju då jag, sebbe och robin hålla i gympan nästa gång. Lacrosse blire. Men sen iaf så vare lunch nå wrap grejs med majs men det funkade. Efter det så vare matte. Vi hade vikarie och eftersom att vi e den smarta gruppen och så gick snubben igenom lätta saker;
Pi ..... Pn=1-Pj
Asså vadfan höll snubben på med?! xD
Men vi fick sluta tidigare där och begav oss mot nästa lektion, anatomi igen! Dom babblade på och jag höll på och somna. Sen fick vi rast och tur var då det. Men sen började det igen men vi fick sluta tidigare 16.15. Sen skulle cissi och jag dra och så säger ida jessi och becca att dom ska låna min dator. Så jag och cissi fick vänta i 10000000000 år. Sen gick vi till tuben och bussen. Jag tog bussen för jag hade en tanke om att mamma skulle hämta mig där. Men till min stora förvåning så jobbar hon till 20.00. Inte bra inte bra !! 
Men jag gick hem och betraktade de nya radhusen, feting fula! Och så fick jag värsta rycket när jag såg två schäfrar, jag vill ha en hund ! Men väl hemma kollade jag the hills och sen made.

Nu ere snart mat, om 3 min säger challe ray menmen kan man lita på honom? Men nu håller han på och kaxar upp sig, han säger att han klår mig i hockey. Men det e lite bullshit.

Nu ska jag dra typ eller sluta skriva! Hare, vi kanske hörs eller syns på jessis fest. Det beror på vem som läser detta, VIP only!... Hejdå!



I wanna have the same last dream again
The one where I wake up and I'm alive
Just as the four walls close me within
My eyes are open up with pure sunlight
lalalalallalalalalalal......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0