Näe nu jävlar :D

Tja fan :D

Har inte skrivit på länge så tänkte skriva lite =)
Det jag funta på å skriva om var väl då min helg + fredag och idag då ^^

Fredag
Jarå denna dag var toppen, vaknade med solen i ögonen. Klädde på mig och kände mig väldans glad. Jag åt lite och vandrade till jessif. Vi åkte bussen och kom till hallen. Visst vi missade en sovmorgon men det var skoj ändå. Vi skulle coacha småttingar i handboll. Det var nämligen en liten handbolls turnering i farsta hallen. Vi gjorde i ordning och sånt och delades in i grupper. Jag och Jossan var Zebror, det var djurgrupper eftersom att barnen lättare håller reda på det. Jessica var en björn tror jag ^^ ?! och cissi var en puma =P 
Vid 9 kom de små liven. I min grupp vare Alice(hade stukat foten), Jaquline(bollrädd), Elias(kunde gå ner i splitt), Theodor(hade långt hår) och Fabian(ego). Härliga ungar det dära. =) 
 De två första matcherna stod Jaquline mitt på plan och ville inte vara med. Jag kände att hon skulle bli mitt projekt.  Vid 11-12 tiden blev det paus och efter att Jaquline hade ätit satte vi oss och passade lite. Och jag visade henne hur man skulle ta emot bollen och så, vi klarade hela 30 passar utan att tappa bollen och jag såg hur hon började le. Sån jävla fantastisk känsla. Redan nästa match så ville hon inte ens sitta på bänken och jobbade bra i försvar. Matchen därefter så var hon till och mad och passade, hade det varit en till match så hade hon fan gjort mål =)
Glada så gick både jag och jessi därifrån. Solen sken och man vart extra glad, jag åkte hem och skulle sen på träning. Fick skjuts av mamma, kom lite sent. Och det var så jävla nice att träna =)
Efter det kom jag hem och chilla, kollade lite tv sen gick jag och lade mig.

Lördag
Vaknade 8 och låg sedan och drog mig till 9. Därefter gick jag upp och åt. Sen åkte mor och jag och pappa till challes match på min hemma arena Farsta hallen. Asså vilka lysande killar hais är, de vann mot farsta ibk med 8 - 1. Och farsta ställde även upp med sitt elitlag, bra jobb killar! =)
Efter det åkte vi till centrum och challe och jag kollade skor, efter det kollade vi lite kläder också. Sen dumpade mamma och jag challe och drog till Sl - hallen. Salem och spåret spelade. Salem förlorade =/
Men sen efter det åkte vi till högdalen och gick in på lindex och shoppa lite. Sen bar det av hemmåt. Kollade lite film. Efter det åkte mor och jag och handlade på BEA. Sen på kvällen vare chill med melodifestivalen och mamma färgade mitt hår. Sen när pappa kommit hem så gick jag och lade mig, hade match dagen efter. Förresten så sov challe ray borta =)

Söndag
Matchi matchi match =)
Fint väder vare eller näe det vare inte, det regnade. Jag vaknade och tog på mig match stället. Sen åt jag en riktig portion med havregryns gröt, jummy =)
Sen vare helt plötsligt dags att åka. Väl framme så gick jag med luvan på haha palla inte bli blöt ^^. Sen mötte vi Jenny och Cassen på läktarn. Dom satt och kollade på 93orna som mötte bolton. Efter det så kom p92 som skulle spela. Jämn match det där. Sen så ja vare samling. Vi taggade =)
Sen vare ut på plan och möta årsta aik. Vi spelade jävlans bra in the början. Sen tabbade vi oss i försvar lite. Men inte deppade vi för det. Jag spelade kant, hade hellre spelat 9a men men. Drog iväg ett skott åt helvete. (Jag har märkt att mina skott har blivit väldans mykt bättre efter att lyfta skrot). Det slutade 10-17 till oss men men. Jag anser att vi hade kunnat vinna om vi smällde på mer i försvar och grejjer men vi var nöjda, det var trotts allt serie ledarna. Efter matchen vare dock många som var lite besvikna eftersom att de fått lite speltid. =/ inte skoj det där.
Efter oss spelade då Herrar b. Venne hur det gick i deras match, drog hem direkt. Sen gick pappa och jag ut på en promenix i 1 och en halv timme. Sen va klockan mucho. Hjälpte challe lite med läxan och grejjer. Sen skulle jag sova. Hade precis somnat och så väcker fanskapen mig, challe skulle in på min dator sida och jag sov fan. Och hur fan ska man kunna veta sitt lösen när man sover. Och så påstod fanskapet att jag skulle gå upp och logga in. Usch nej vilket liv det blev. Sen somnade jag om.

Idag Måndag
Vaknade tidigt och det regnade ute. Gjorde allt man ska och gick till jessif. Åkte buss och gick till hallen. Sprang broarna för lite omväxlings skull. E faktiskt stolt, med min kondition så. Har ju inte löpt på mer än ett år. Sen vare styrka i en timme. Efter det vare lunch. Nåt som liknade kebab och sen nå bröd. Inte vare gott, jag tog massa grönsaker och lade i brödet, mums =)
Sen hämtade vi datorn och fixade med cissis och min power point. Sen vare lpl. Jessi och folket redovisade ^^
Efter det vare bild, vi skulle rita streck gubbar? Sajk, men sen så ritade vi av läraren. Efter det vare so. Fattade 0.0. Men men så skare väl va ?! Sen skulle cissi prata med christina å grejjer och sen drog vi därifrån 16.40. Vi gick till tuben och sen väl i hökarängen så stormar två säkerhets vakter in i första vakten, och så hör vi när dom pratar med tubchauffören att det var nån livsfarlig gubbe de letade efter. Men de hittade honom inte. Sen gick jag till min buss och tänkte inte mer på det. När jag gick genom h-dalens industriomr. så pratade jag med jessif. Sen väl hemma åt jag. Sen vare promenad på g. Va ute och vandra i 1 och en halv timme. Sen vare datorn hemma. Har kollat lite pa, bdb och msn. Ja nu ska jag väl taga mig en dusch.

Hare bra guys, om inte så ja... Vette fan. Imorn ere iaf tema dag med temat "Mod" och jag har inte läst texten ^^
Hoppas jag överlever =P Men aa hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0