Mitt "lov" hittills

Mitt lov började med att jag var sjuk. Trotts det så försökte jag göra roliga saker. Jag var till exempel ute med mamma och pappa, vi åkte till lida och gick omkring samt revudden. Mysiga ställen. Det var underbart väder men jag mådde inte bättre av det. image188
Haha denna plats väcker minnen eller hur tess ^^
image189
Uppe på berget =)
image190
Revudden
image191
Fint vatten
image192

image193

image194

Jag tyckte iaf att det var fint där, den lördagen. Men vi åkte till nynäs efter det och skulle äta nåt. Jag hade ingen aptit och det jag fick vet jag inte riktigt vad jag ska kalla det men gott var det inte. Men jag mådde illa av bara tanken på mat. Efter det åkte vi hem och kollade på tv. Jag mådde illa och gick och la mig tidigt.
Rester av dagarna (söndag, måndag, tisdag) så var jag bara hemma och tog det lugnt, gjorde inte ett piss. Och på tisdagen ringde även min mormor och frågade om jag ville med på bio. Och kolla på Alvin och gänget med mina kusiner och ove. Så onsdag morgon satt jag och väntade på att mormor skulle ringa så att jag fick komma ut lite. De kom och hämtade mig klockan 13. Och sen åkte vi till heron city.
Vi åt lite innan filmen och sen gick vi in bio salongen. Filmen var riktigt bra trotts att vissa sa att den inte skulle vara bra, men man ska ju inte lita på alla.
image195
Vi hade lite tråk i bilen på vägen hem. Jag och viktor lyssnade på musik och så vare nån skum pers som satt och smsa med mig =S
Vi åkte till kicki. Där kollade vi på tv och sen gick vi och la oss. Torsdag morgon väcks jag av en erika som slår på datorn klockan 8 på morgonen. Och så fick jag gå upp, kunde inte somna om. Vi kollade lite tv. Sen vaknade mormor. Hon gjorde frulle och så åt vi lite och sen kollade alla tre madicken. Sen skulle mormor se glamour så ajöss sa jag och erika halvt sura och så satte vi oss i köket och fixade med erikas pärlor. Sen tillslut gick vi ner till hennes rum, där var det inte fint vill jag lova. Vi började städa där och nästan klara så ropar mormor och ove som kommit till kicki att det var dags för fika. Dom och deras jävla fika. Men men efter fikat så fortsatte vi städa och efter det kom kicki och viktor hem. Vi åt mat och så efter det kom annika, kickis polare och hennes dotter. Vi skulle då fika igen. Sajjk. Men sen satte jag mig vid tvn och kollade. Och när programmet jag ville se börjar så kommer mormor och säger "Ändra till 3an, jag ska se efterlyst" liksom jaha.... Så jag får ju självklart flytta på mig. Jag kunde se programmet på nedervåningen för det programmet gick där. (På nedervåningen funkar bara 1,2 och 4). Sen efter det så ville jag se ett program på 5an så jag gick upp med förväntningar om att tvn var ledig. Väl uppe frågar jag "kan jag få kolla på 5an?" och hon svarar "jag ska kolla om grannfejden börjar". Och efter reklamen så visas det att det kommer på tisdag. Då frågar jag "kan jag byta?", och hon svarar "nej jag tror att det här är den där serien jag har följt" jag gick sur ut ur rummet och gick och la mig.
Fredag morgon så vaknar jag och hör viktor gråta för att han inte fick följa med min moster kicki till jobbet. Jag kan inte somna om så jag går upp. Tillslut så åkte kicki till jobbet och vi åt frukost jag viktor erika och mormor.
Efter det lånade jag deras dator. Och sen hade mormor pratat om att baka och jag och viktor erbjöd oss att cykla och handla det som behövdes och sen efter att mormor hade pratat med ove i telefonen så skulle vi tydligen inte baka hos kicki utan vi skulle till mormor. Jag och viktor protesterade och jag tror att mormor blev lite sur. Men jag och viktor gick efter det på en promenad. På denna prommenad kom vi på att vi skulle bygga en trädkojja. Så vi tog med massa granris och pinnar när vi gick genom skogen.
image196
Jag ringde pappa och kom överens med honom att han skulle hämta mig vid västerhaninge c klockan 4. Jag och viktor hann bygga tak och en vägg på kojjan, sen åkte alla till västerhaninge för att lämna mig.
 image198

image199
Kojjan den syns inte så jätte bra men men.
image200
Erika i hennes "kojja"

Jag åkte hem, kollade lite tv och sen åkte vi och köpte mat. Sen kollade jag cinderella man, bra film. Sen gick jag och lade mig.
Idag ska jag på bio med lille bror sen kanske jag ska va med polare ikväll eller nåt, får se hur det blir. Imorn blire shopping med jessicaf tror jag.

Men nu ska jag dra gott folk. Hare! Hejsvejs =)


Kommentarer
Postat av: HELENASCITY

fina bilder!

2008-03-01 @ 12:39:43
URL: http://metrobloggen.se/HELENASCITY

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0