Lalalalalalala

Hejsan på dejsan.
Idag har jag vart med knas jessif i farsta centrum i hopp om att hitta nå kuliga kläder. Fast innan satt jag hemma och kollade lite let´s dance grejsimojs på tvn. Hade dock sett det förut men men. Klockan 11/12 kom då jessica till mig. Vi gick till the buss och väntade. I hela 13 minuter fick vi vänta, de va illa och så snöade det. Och när vi kom till farsta gick vi igenom alla affärer och när vi åkte hem hade jag inte gjort av med mykt pengar kan jag säga. Jessica köpte iaf det hon skulle ha tack vare moi =)
Men det är lättare att hitta åt andra än åt sig själv tycker jag. Plus att jag hatar att shoppa !!! Sajjk men så ere.
Nu e jag hemma, ingen annan är här. Jag väntar på mor och far, sen ska jag eventuellt shoppa skor med mamma. Men kommer nog inte hitta nåt.

Ja det var allt från mig, hare bra =)
Goodbye
image216
Ville lägga upp nån bild och det blev denna.
Panic at the disco e coolish

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0