Idag är idag imorron e imorron

Tja fan!
Jag kom på att det kunde vara lite trevlans att man skrev idag igen. Annars får man massa klagomål och shiet men men...


Ja dagen började väl nån gång och så vaknade jag 06.45, gick upp. Ja sen gjorde jag väl det vanlige, packade, åt och klädde på mig samt väckte lillebror. Jag letade dock inte efter mina nycklar, dom hade jag koll på =)
Jag gick till jessie och betraktade åter igen de vackra radhusen. Att nån ens vill bo där !! Men jag slipper och tur är väl det. Jag och jessica tajmade perfa men bussen däremot, jag vette fan vad som hände med den. Men den hade väl bestämt för att inte komma. Så vi tog 167an ist. Trodde ärligt att vi skulle komma försent. Men vi kom där precis när dom började. Vi plockade fram grejjer, jag kanske ska nämna att vi skulle träna denna torsdags morgon. Vi körde fys i en timme, riktigt nice faktiskt. Efter det så vare lite balonmano (handboll på spanska). Det var också riktigt nice. När träningen var slut så plockade vi undan och gick mot omklädnings rummet. Man var väldigt seg i armarna, det är jag fortfarande. Väl i omklädnings rummet så märkte jag dock att jag hade massa blåmärken =O
Om nån ville veta liksom.
Sen så vare väl så att vi vandrade till matsalen. Det va la gött. köttbullar och potäter. Efter det vare ENGLISH time. Vi fick nåt häfte som vi skulle fixa med. Efter det vare matte med han snubben från igår. Men idag lät han oss arbeta själva utan Pn och Pi och va fan han nu babblade om igår. Suck...
Men efter det vare so, flum tant där med. Men vi fick lite uppgifter.
Det lät så skoj när läraren hjälpte till med en fråga. Det var typ " är regeringen delaktig när man sänker räntan?" frågan gick ut på detsamma som jag skrev men jag kommer inte på det korrekta. Men läraren svarade iaf; Nej! Det dära sköter proffs, inte några politiker. Haha hon verkade ta det så allvarligt. Men iaf sen slutade vi lite tidigare. Jag och jessi och cissi gick och letade efter maria aspfors för att ta reda på om vi skulle vara med och coacha imorrn på handbolls turneringen som hålls i våran skola. Efter ett tag var cissi tvungen att dra så jag och jessi satt och väntade på att kunna fråga maria det där. Medans vi satt där så kom ibbe och hon friends eller nånting tanten. Och så skulle ibbe sätta sig mitt emellan mig och jessi *suck*. Men och så sa han till hon kamratstödjaren eller vad det nu e att om man sätter sig mellan två tjejer så får man önska sig nåt. Sajjk , det har aldrig jag hört. Tillslut kom maria ut ur ID3 ornas klassrum. Och jag å jessi följde med henne och slapp ibbe =)
Jag hamnade iaf i gruppen vid namn "Zebrorna" med nattis, jossan och mira. Sen ska vi ha massa små knoddar från 2an och 3an. Skojjigt =)
Sen vandrade vi till centrum iaf och köpte ett block. Åkte hemåt eller till High valley.  Väl vid jessica mötte vi marja mikki (vår förra lärare, sajk) jag tog genast upp telefönen och ringde mamma för att slippa prata. Jag sa iaf hej så lite trevlig är jag väl. Men jag skulle ändå berätta att jag var tvungen att köpa matsäck till imorn. Väl hemma möter jag pappa och challe. Jag kollade lite tv och så ringde jessi och frågade om vi skulle köpa matsäck. Jag hade inte tid med henne så jag ringde henne senare. Och så började jag och challe halvt bråka (inte allvarligt). Sen gick han och jag och mötte jessi. Han dumpades vid rickard och jag och jessi fortsatte mot centrum, där mamma väntade. Vi handlade sen vare fort hem jag var pissnödig så in åt helvete. Men sen så kollade jag lite tv. Nu sitter jag vid datorn och chattar med simone och jessi.

Ska typ äta nu, men hare gött!
Vi hörs eller ses eller syns haha eller inte!
Hej hopp =)


Kommentarer
Postat av: Tess

Du borde lägga in bilden på boken vi hittade i globen :D Haha

2008-03-06 @ 23:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0