Helvetets Torsdag

Var ligger landet där man böjer bananerna?
Ere samma land, där dom bor indianerna?
Eller där Tarzan svingar i lianerna?
Var ligger landet där man böjer bananerna? ...

Så började min morgon då. Ja ungefär itakt med denna låt. Jag vaknade och började packa väskan för träningen. Sen gick jag omkring och segade, klädde på mig och gjorde frukost. Efter det slog jag mig ned i fotöljen och började äta och kolla lite tv. Vilken tajming liksom, latjolajban började precis då. Länge sen sist eller typ igår ^^  och eftersom att jag är delvis barnslig och inte hade någe annat att kolla på så ja vad fanns det då för anledning att byta kanal? =)
Ja och så sjöng dom "var ligger landet där man böjer bananerna" fett skön låt ^^
När det var slut hade jag en 15 min på mig innan jag skulle dra. Så jag gjorde inte så mykt. Sen när jag skulle dra så hittade jag inte nycklarna, jag hade även glömt vissa saker som skulle packas ner samt mina so papper!
Klockan var cirkus 19 över när jag klev ut genom ytter dörren för att möta världen. Jag skulle då vara hos jessicaf 20 över party. Jag gick fort skulle jag vilja säga men då skulle jag ljuga. Jag lunkade på lite i min egen takt, typiskt mig att inte kunna stressa. Sen var jag då vid jessie och ni kan då säkert lista ut vem som kom först. Inte jag om ni trodde det, näe men så vare inte idag. På vägen till bussen snackade vi lite om so:n tror jag faktiskt. Samma sak gällde på bussen. Väl framme så gick vi mot hallen och pratade so. Vi skulle ju ha so prov =)
Jessica konstaterade att putte kom själv och sen pratade vi om so. Sen var vi i hallen och såg cissi springa omkring som en dåre, eller egentligen så kutade hon till toan, man kan ju tolka det som man vill men hon fyllde iaf vatten flaskan. Väl inne i själva hallen så såg vi robin och typ viktor sova på läktarn. Trötta pöjkar. Sen vare lite drop in och tillslut kom både oskar och annika. Cissi och jag drog fram mattvagnen och så gick jessica med häckarna. Det bådade inte gott trodde vi. Sen kom annika med rockringar, och sa åt oss att snurra dem och hoppa över dom. Efter det skulle vi krypa igenom dom. Sajk det dära. Efter det så hoppade folk över häckarna (inte jag), jag ställde mig lite vid sidan och hoppade. Jag kände att jag fick ont i iliopsoas (höftmuskeln) och det var inte mys. sen vare nå tävling man skulle göra "sälen" under en häck och hoppa i sidled, runda en kon och sen spurta i mål. Jessica vann dock över mig, men jag gav inte 100% =) haha 
Efter det så vare dags för handboll. Vi ställde oss och passade på massa olika sätt och sen ställde vi upp oss och värmde upp målvakten. Efter det så vare lite skott träning, hopp, vik och underarms skott. Sen blev det en till tävling, och efter det så vare lite fys. Samir tog sönder en bandyklubba och pratade skånska. Alla satt och små garvade och sen vare strech, sen vare roliga slut. Vi skulle till omklädningsrummet och jag berättade för cissi vad filmen "Hide and Seek" handlade om. Ja efter det så vare väl lunch, det slutade med att de blev fil och flingor. Sen hurrade vi oss upp till lektionen. Det var svenska/engelska, vilket påminner mig om att jag har läxa. Och jag har glömt papprena!!!! Bajs också. 
Men men vad kan man göra? Men i alla fall sen så vare matematik med Nisse. Det var som det bruka, roligt =) 
Sen det man fruktade so prov!!! Jag satt och skrev och grejjer och så börjar min telefon ringa (dock på ljudlös men eftersom att det låg annat i fickan så lät det) och jag bönade och bad om att vår halvdöva lärare inte skulle höra det. Vilket hon inte gjorde. Det var tess som ringde och hade läraren märkt det så hade hon rivit mitt prov. Så tur för dig tess !!!!! =) 
Ja sen gick jag å jess till centrum och tog tuben. I gubbängen bytte vi till buss, skulle jag vilja säga ja men så vare inte, vi gick hem. Och jag kom väl hem för inte så länge sedan.

Nu så sitter jag vid datorn och ska snart börja chatta med madde som tålmodigt väntar på att jag ska bli klar med detta ^^ 
Aa men det jag ska göra idag är väl antingen gå ut och gå eller gå å simma. Aa typ det å så ere private practice ikväll också ska kolla det. 

Men so long suckers ! Cissi är en FIKUS =)
 

image229
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0