Helgen =O

Då är snart helgen slut och inte har man gjort nå vettigt. De började med nåt som kallas innebandy. Lillebror spelade påsk cuppen i tullinge och det gick ju inte alltför bra. Efter det så vare middag hos mormor i nynäs. Kul?nja. ja och så blev det då lördag och mamma var sjuk, hon hade feber och vägrade då under dessa omständigheter åka ut å hitta på nå kul. Så jag började möblera om i mitt rum, charlie hjälpte till på ett hörn. Så nu täcker min tvbokhylla halva dörren så ja. Men när man väl är inne i rummet så ere mys. På kvällen kollade jag tv de va nån film med sandra bullock, lite läskig =O men haha den var bueno.
Ja sen idag har jag inte gjort mycket samt att jag har vetskapen om att det kommer fortsätta i den banan. Men vad kan jag göra åt det? Jo massa men jag pallar inte. =)
Ja jag återkommer väl eventuellt imorron och om det är nån som vill mig något så call me. Annars så ja, HEJDÅ!
image154


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0