Gomorron sverige :O ^^ eller nå annat :P

Klockan sju vaknade jag ^^ haha av att jag var törstig och pissnödig samt att det var så jävla varmt i mitt rum. Lyckat jag säger bara lyckat ^^
Och så kunde man inte heller somna om. Nu ere bara en evig väntan på att få komma ut, har inte vart ute på hela helgen =O

Nu såg jag att det snöade här också så ta fram pulkorna gottfolk för snart kan man nog åka. Bajs för snö liksom, nu skare vara vår. Tänk att man badade för första gången förra året vid den här tiden. Näe men jag vill ha sommar sommar och sol nu.

Idag ska jag hänga med Elin :D Vi ska till stan och luffa lite =) Ja men jag måste ändå vänta till ett för då skulle jag va hos henne och jag vette fan om hon har vaknat ^^
Men så jag hoppas att dagen blir kul och förmodligen så har jag en laptop på kvällen =D om inte annat så har jag en imorron. Just ja jessi du får ringa mig när vi ska träna!! (Det är ett måste)...

Inte för att hon läser detta klockan jag vette fan på morronen. Hon ligger nog å sover, sicken bajskorv. Och alla andra som jag känner som har tråk de kan också ringa för jag har absolutly nada att göra denna vecka. Så det e bara att ringa =)

image149

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0