Godkväll damer och herrar!

Gomorron och välkomna till kvällsnytt! ^^ näe men nästan :P Min dag so far;

Vaknade, hade sooooooooooov morgon =) <3
Sen ja så gick jag väl upp åt frukost sen vandrade jag till jessi och var där 20 över :O klå det om du kan =P (det kan du inte) =)
Sen gick vi till bussen och där mötte vi erika nehlin. Ja sen blevde det proppfullt på bussen, riktigt jobbigt må jag lova. Sen helt plötsligt vade vi i skolan. Vi hade nå tema skit dag om mod. Så satt vi i aulan och lyssnade på nån justitiekansler (kassler) som tjänade 83 000 i månaden. Efter det vare nå sketch å sen pratade nån polis och sen nån dommare?! Näe kan det bli tråkigare? Precis innan man hade somnat så skulle vi till klassrummet och sen blev det lite tjaffs där så vi bytte klassrum och sen läste nisse en text högt om mod. Värsta inlevelsen ^^ Sen skulle vi svara på frågor, jag var med sebbe, minna och erik. Vi vart klara först och sen sat jag och kollade vad jess å ciss hitta på i deras grupper. De såg måttligt roade ut ^^
Sen vare lunch, skarrigt asså. Aboo. ^^
Näe men sen skulle vi till aulan och lyssna på sveriges yngsta ledarmot. Han hade iaf lite humor. Och det verkade som att alla skulle prata om träd denna dag =O
Sen gick vi hemmåt eller till centrum sen sa cissi hejdå och så bara drog hon =O DISSARE!! =)
Å så tog jag å jessi tuben och sen gick vi hela vägen ända hem ^^
Ja vafan hände mer? jo vi typ eller jag iaf chilla i si sådär 20 min, slängde i mig mat och sprang till buss fan. Sen åkte jag tåg. Det var så fullt att jag knappt höll på att komma med, inte bra. Sen sprang jag till buss nr2. Sen gick jag halvfort till hallen. sen vare nå möte. Och efter det blev det träning. Sen i bilen på väg hem somnade jag, fett trött mannen! Därefter handlade jag och mamma på ica, MORÖTTER <3
Jaag äter typ bara morötter nu mera sajk. Sen blev jag hemskjutsad, har kollat lite bdb och pa och ja nyss kom mamma å challe hem, pappa har gömt sig =O
Ska äta sen ska jag plugga so och kolla house. Glöm inte det cissi!
Imorrn ere så att jag å robin och sebbe ska hålla idrotts lektion, vi ska spela lacrosse. Sen äre även så att jag längtar till fredag =) och sen nästa gång jag får se mr X =) =)=)=)=)=)


Aa så ere men tjarå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0