Snälla barn tack ...

.detta är en morgon fylld med bråk och massa olika åsikter om saker och ting, i alla fall i det lilla röda huset i skogen i sorunda. Erika är sjuk och får joghurt med godis vilket inte viktor får, då blire bråk. Erika berättar till viktor vad hon ska ge sin mamma kicki i födelsedags present och viktor går och berättar det för kicki, nämen snälla vad tror ni effekten av det blir? Jo erika börjar skrika och grejer. Dock även fast jag älskar mina kusiner så blire lite för mykt baggateller som förvärras allt mer och mer. Jag blir väl kvar här tills imorn eftersom att ingen kan hämta mig ikväll, pappa ska till nora och mamma ska ut på stan. Lek i skogen eller bara chill? Ja nåt sånt ser min dag ut. Erika och kicki skriver i nuläget erikas och kickis önskelistor, snacka om att man kommer bli ruinerad.

Helgen blir nog inte som planerat, det blir att hänga med polare eller med mamma och challe helt enkelt eller så enkelt som att ligga ner och acceptera att man faktiskt är sjuk. Ser fram emot allt det roliga sen i sommar men kan det inte hända nåt nu?




// Mickis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0