Sista kvällen med gänget ...

Mätt eller proppmätt är nog ordet eller bara illamående, fast inte lika illa som igår efter sista kvällen med tha gang. Ja då vare riktigt illa. Har precis ätit mat med erika, hon är rigtigt imponerad av att jag kan laga mat. Tänk att kusinen mickis kan laga lite delikatess mat som köttbullar och mackisar, så det så. Nu kommer snart kicki och viktor hem eller rättare sagt dom kom nu!!
Suck haha nu är friden över. Läget just nu är såhär, jag är förkyld och snörvlar, erki har feber och ja dom andra äre väl lite små fel på dom också men det behöver vi inte ta nu.
Ska ringa papsen ikväll också, han hämtar mig förmodligen imorn nångång. Ska till älvdalen på lördag med pappa, har liksom ingen lust att vara hemma.
Här kommer en liten låt också med jonas brothers - sos.






Trävlig sommar på er!
// Mickisen


Förresten gott folk så äre fotboll ikväll, spanien vs. russia. Hejjar väl på spanien men det spelar ingen roll för mig vilka som vinner för tyskarna tarom i finalen så det så. Hhaha tyskarna från partille xD
Roligt vare simone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0