Måndag morgon och klockan är kvart över sju :O

Nu sitter jag här igen, utan nå vettigt att göra. Lyssnar lite på musik samtidigt som posten anlände. Ska kolla vare är för skit sen. Men allt jag har gjort idag är väl att gå upp och kolla på sommarlovsmorgon och sen va jag ute och sprang med lillebror. Nu sitter jag här helt rastlös och försöker komma på något att göra.
Idag ere även sista dagen på eken men jag ska dock inte dit.

Vad händer ikväll kan man undra eller resten av dagen? Jo jag ska eventuellt till gymmet och sen ska challe få revanch på basketen igårkväll. Och så kanske man ska spela lite fotboll :D
Ungefär så sere ut hittills.







Detta händer i veckan
  • Måndag; chill
  • Tisdag; åka till kicki?
  • Onsdag; åka till kicki?
  • Torsdag; Värmland?
  • Fredag; Värmland?
  • Lördag; Värmland?
  • Söndag; Värmland?

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0