Kvällen är nästan förbi..

Halloj, här sitter jag igen!
Finular med lite småsaker och annat grejjs.
Är för övrigt as trött och kan inte stava heller för den delen. Nu ere iaf sommarlov så jag kan sova hur länge jag vill imorgon, tur det. Ser fram emot morgondagen ller iaf kvällen då jag ska träffa sara och disa. Sen så kanske jag kan följa med jessicaf och kolla på kläder på dagen fast jag inte känner för det, men i alla fall så händer det väl alltid något.

Nu rinner vettet ur mig och jag beger mig härmed till kojjs innan jag får för mig massa andra underligheter.
Vill dock beklaga sorgen simone känner efter att ha blivit dissad av lille fredrik, suck.

Haha m,en hare la bra så hörs vi!
Kanske!
Hejdå
Mvh // Mixen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0