Jag är fett dålig på att komma på rubriker till detta skit...

Nu sitter man åter här igen, kollar på tv och skriver massa skit. Kom nyligen hem från jessica, vi har vart och gymmat i två timmar och sen har vi hoppat lite och kört cirkelträning.
Nu ska jag reseplanera för min lilla tripp till stora vika och sen ska jag packa. Det blev sorunda trotts allt denna midsommarafton. Men chill är dock det, vet bara inte hur jag ska få ihop det att åka till disa på fredag men får väl lösa det. Ere nån förresten som ska se matchen ikväll? Jag antar att jag kommer göra det, hoppas vi åker till charlotte och co och kollar hemma hos dom i grödby, fett med nice.
Om ca två timmar så går min buss, så jag har tid på mig. Undrar förresten när mamma slutar idag. Men men hon dyker väl upp som gubben i lådan.

Skriver mer sen, hare bra hejdå!
// Micaela

None  None  None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0