Jääääävla tå helvete ...

Kom precis hem efter att ha spelat lite fotboll och basket med challe. Vi tvingades dock att avbryta vår fotbollsmatch på grund av att jag höll på att sparka av mig min ena stortå. Inte mys, det blöder lite men det får man ta ='( =D
Men nu sitter man här och lyssnar på musik och ja bara tare lugnt. Är väldans trött dock, så ska väl snart bege mig mot sängen, men inte riktigt än.

 

Nu äre såhär allt handlar om midsommarafton. Jag vet inte 100%igt vad jag ska göra, blire fint väder så ska jag till värmland och iannat fall så blire gamla hederliga sorunda. Men så även om det blir i sorunda så kan jag åka och hjälpa till med disa men blire värmland så går inte det. Mamma och challe vet inte alls vad dom ska göra, dom pratade nåt om att åka till åland för fem sekunder sen men men, och pappa ska jobba som vanligt.
Se vad krångligt allt kan bli bara för nån dum tradition där man hoppar runt en pinne med lite gräs och dylikt på.
På gamla goa tiden minns jag att hela familjen brukade ta husbilen till yxland och vara där men ikke det nu och inte heller rättvik. Fast i rättvik ere rikligt med gamla traditioner, den där jävla stången, all mat, massa dans och alla har fan folkdräkt på sig. Men får väl reda på hur min midsommar blir imorron. Om inte annat så kan man ju bara sova bort hela den dagen, eller?

Aa så kan det va, men hare bra iaf!
Hejdå

// Mickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0