Ja vad kan man säga ...

Här sitter jag i vardagsrummet med den nya laptopen och har precis fällt en tår till det sorgliga slutet på moulin rouge. Det är typ 5e gången jag ser den filmen men den är fortfarande lika bra, och jag antar att jessicaf tycker detsamma eftersom att hon satt och kolladep å den hon också.
Midsommarafton är fortfarande under korrigering, der lutar mest åt en midsommarafton i sorunda än uppe i värmland. Men jag får väl tids nog reda på vart jag ska vara förhoppningsvis.
Nåt blire antingen älg safari i värmland eller hjälpa till med disa och vara i sorunda.

Ska till disa imorrn å så blire gymmet också. Ska även åka till kicki på kvällen tror jag. Men det blir lite skojsigt. Har nu inte nå mer att skriva om men hare gött!

Hejdå
//Micaelak



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0