Ja du ...

Frågan återstår i mitt huvud, vad fan ska man göra? Är sjuk, kan inte komma hem för ingen kan komma och hämta mig, har egentligen ingen lust att åka hem för den delen heller och så orkar man inget. Vill inte följa med viktor till kevin om dagarna på grund av att jag är sjuk, det är ingen rolig online på msn och näe fy faaan.
Sitter här nu i soffan med en filt och datorn, men har inge att göra. Skulle ha åkt med pappa men det gick inte, men kanske ska med på måndag till orsa.

Fan vad seg man är och vart är sommarvädret? -har hört att det ska bli finare nästa vecka. Jag vill att allt ska bli lika roligt som i onsdags, bortsätt från illamåendet. Tror nog att alla hade kul, även viktor trotts att han inte fick åka allt han ville.


None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0