Inte ett moln så långt ögat kan nå ... eller massor

Just nu kollar jag på sommarlovsmorgon, 5e väderstrecket, jätte bra. Näe men jag väntar på det sista programmet som jag kom ihåg vad det hette för cirkus fem sekunder sen. Men efter det måste jag hurra med cykeln för att möta jessi pessi vid gymmet. Efter det så måste jag dock reseplanera så jag kommer till stallet.
Men det behöver jag inte göra nu.
.jag var uppe fett länge igår så jag är helt död nu denna onsdagsmorgon. Jaaaaaaaaa nu är 5e vädersträcket slut :)

Aa jag ska väl se klart på skiten och sen så får jag skynda mig, och så måste jag ringa lillebror och gråga vart cykelnyckeln är. Men hare bra hejdå!
// M

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0