Ett inlägg som många väntat på

Nämen hej!


Har haft ganska mycket att göra och mycket ledigt men hade ändå inte tid att blogga eller kunde inte blogga. Men nu ska jag skärpa mig. Tänkte berätta lite om vad som har hänt under den senaste tiden i mitt liv.

Låt oss börja med onsdag förra veckan,
då klev jag upp och skyndade mig till skolan och gjorde ett förbaskat so prov. Men det gick ju bra iaf. Sen gick jag till nåt fält där 1or, 2or och 3or lekte (id klasserna). Jag kollade lite på det eftersom att jag inte kunde delta, sen ville jag inte heller vara med. Aktiviteterna var väl softball (nån konstig variant) och såpafotboll. Sen slutade vi ganska tidigt och jag åkte hem och packade väskan. Sen väntade jag tills pappa kom hem och så åkte vi till hans polare och fikade och sen for jag till min moster.

None


På torsdagen så var jag och kusin erika hemma själva och vi ritade lite och gick ut på en promenad, sen så åkte vi till stallet och hade lite tipspromenad. Efter det så åkte vi och bytte om till andra kläder och så åkte vi till viktor pomfritts skola. Där vare lite fiskdamm och grejs och även dom kuliga föredetta grannarna charlotte, stefan och kevin och ida och även deras kompis erik. Jag ida och erika latjade lite med en fotboll medans de andra lirade lite bandy. sen åkte vi hem efter det så cyklade jag och viktor över till kevin och lirade fotboll. sen åkte vi hem och sov.

 


Fredagen va chill vi tog det lugnt och grejjer, vi åkte och badade och lekte på tomten. Sen blev det kväll och så sovde jag och viktor i tält medans ville och erika hade ockupperat husvagnen.

None


Lördagen, då vare fotbollsmatch på g. Jag kicki ville och viktor åkte till skogås och kollade match, sen kom mamma challe och richard. Efter det for vi hem med en förlust i bagaget men inga sura miner för det. Vi hann inte ens vara hemma i 5 sekunder, för iktor och jag drog till kevin och lirade fotboll. Sen så åkte vi hem för att äta och därefter cyklade jag kicki ville och viktor tillbaka till kevin och lirade lite fotboll. Vi planerade midsommar och grejjer och efter det så åkte vi hem och jag och viktor sov i husvagnen.

 


På söndagen så vare hellugnt både erika och viktor var bortaså jag hjälpte till lite i landet, rensade ogräs. Sen nån gång senare på dagen så kom mormor och ove med erika och så fikade vi lite. Sen så kom även virre hem eller kicki och jag åkte och hämtade honom. Sen kollade vi lite tv och sen gick alla och lade sig.



Igår, måndag så tog jag en tripp till haninge centrum och shoppade kläder, efter det så åkte jag tillbaka hem till min moster och degade framför tvn. Eftersom att ingen kom hem någon gång så fick jag nog och ringde, men sen tillslut kom dom hem och även mamma kom dit för att hämta mig och sen kom pappa. Vi åkte och hämtade bilen och sen bar det av hemmåt. Klockan 23 så sov alla i huset.



Idag vare skolavslutning och efter det så åkte jag till mammas jobb ett tag oh nu e jag hemma och ska snart till ågesta friluftsgård och leka med mina gammla klasskompisar. Får väl se hur länge det varar, sen ere ju fotboll också.





Resten av veckans shema ser ut såhär:

  • Onsdag, njuta av lovet, vill nån göra nåt så ring!
  • Torsdag, åka till stora vika
  • Fredag, EKEN CUP
  • Lördag, EKEN CUP
  • Söndag, EKEN CUP

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0