Eken sista dagen för Bk salem

Idag vare fullt upp på ängen och mörbulltad som man var så klev man ut på plan. Först mötte vi umeå, inte var dom speciellt bra och jag kan inte påstå att vi gav speciellt med motstånd men ändå vann vi. Sen återsod vallentuna, alla i laget var halvt borta och det ledde till en förlust men inga sura miner inte. Vi tackade även carro för hennes tränar insats och fick besked om att en ny tränare skulle anlända till hösten.

Nu sitter jag här och funtar på om jag ska åka till min moster p tisda och vafan jag ska göra imorn. ska kanske gymma eller nåt, har j liksom köpt gymkort och så måste jag köpa nytt sl kort. Sen måste jag hålla koll på vad det ska bli för väder på midsommarafton, det får fan inte regna, då blire inge värmland.
Har inte mykt mer på hjärtat denna dag, ut i solen och lek alla barn så hörs vi senare!

// Mickaelak
 
Är det Simone på bilden ? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0