Eken cup dag ett...

Hej, här sitter jag, lite butter dock men vafan så ere ibland.
Har vart ute på fältet hela dagen och två förluster blev det. Anledningen till surigheterna är valet av positioner som tränarna gör på match, jag är den enda vänsterhänta i hela laget och tvingas spela på helt felposition. Näe man liksom har många andra som man kan placera där, vaför just jag? Jag har aldrig spelat vänsterkant i hela mitt liv, varför? Jo jag får ingen bra vinkel där. Men jag har dock inte heller spelat mitt men där kan man i alla fall skjuta. Om jag ska spela vänster kant så kan jag lika gärna ställa in skorna på plan, det är samma prestation jag kan ge från den kanten.
Men men nog klagat. Jag tror att jag har blivit godkännd som medryttare på disa i alla fall, kul är dock det. Måste även köpa nytt busskort. Sen har jag hört att jag förmodligen ska till nynäs imorn på kalajs hos mormor, om jag hinner.
Men nu ska jag inte skriva så mycket mer hare (=


Hejs!
Vi kanske syns på fältet.
//Mickan


Kommentarer
Postat av: Sara

Klart du är godkänd gumman ! ;)

2008-06-16 @ 22:44:29
URL: http://saraparan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0