Ännu en förkylning mitt i sommaren...

Här sitter jag i soffan och snörvlar samtidigt som jag laddar ner nåt jävla skit spel. Spelet har tagit ca 10 timmar att ladda ner :O liksom jaha?
Idag har jag och vickevicke cyklat till grödby och lirat fotboll, fett med nice. Sen var jag ida och charlotte i ösmo och shoppade lite mat. Sen åkte jag och ida till stallet, där hästen verkade lite harig på vägen in i stallet.Men det gick la fint ändå. Sen åkte vi hem, kom till grödby och cyklade hem och åt klockan 19.30. De va väl det.

Helgen kort sammanfattat har innehållt, taxiresor, stallbesök, midsommarafton i sorunda, massa små barn, mycket fotboll, massa dataspel, och ja massa annat.
Imorrn så ska jag viktor kevin erik ida stefan charlito och charlotte eventuellt in till stan på grönan och leka, men det har vi inte sett än. Men förhoppningsvis blire så. All lycka till min pappa också som skall sova i jordbro ikväll, hare så roligt lilla du.

Alla andra kan ju också få hare kul
hejdå
//Mickan

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0