Påväg mot ett bättre liv...

Nu är man lite små seg men ändå glad, kom nyss hem från gymmet. Tänk att det kan vara så skönt efteråt när man ändå gjort något bra. Ja under dagen hade jag tänkt åka till hästen men det är dessvärre strejk, så bussen går inte dit idag. Attans bananer. För imorn ska jag till värmland och hälsa på lite männsikor i munkfors, trevlans.
Men dagen idag blir väl inte mykt gjort kanske ringer freddeleus och frågar om han vill hitt på nåt, senare.


Detta händer i veckan


  • Måndag; Orsa
  • Tisdag; Gymmet
  • Onsdag; Gymmet och värmland
  • Torsdag; Gymmet
  • Fredag; Gymmet
  • Lördag; Gymmet, chilla med pappa och charlie
  • Söndag; Gymmet

Mycket träning, men jag måste, annars kommer jag inte palla senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0