Nu ser man världen från ett högre perspektiv

Idag vaknade jag, ville inte upp men tyvärr så fick jag kliva upp. Åkte med morsan till ikea och köpte ben till challes säng och köpte ett par nya skor till mig inför kickis partaj på lördag. Efter det så lunchade vi hemma med challe richard och chrille. Efter det så väntade ica maxi, jag knallade för övrigt omkring i mina skor med klack. Fy fan! Sen efter ica maxi rundan så drog vi till det lilla huset i skogen i sorunda. Mamma och jag åkte även till minilivs och handlade lite mer till tacon. Sen vare middag och sen datanördande, han få reda på att marcus hansson var granne med han jag ska bo hos på classic. Lite läskigt det där.
Aja nu ska jag inte skriva mykt mera, hare hejdå!

// Mickan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0