Nu fåre fan vara nog...

Idag har jag gymmat och vart med bästis fredrik på en promenad. Vi pratade lite och så sen gick jag hem och åt, han måste ha sämst minne för han skulle ringt efter maten. Men i alla fall så åkte han till frisören utan mig. Nu e den lilla pojken blond, ser ut lite som en surfer.
Men sen så kom mamma hem, det blev bråk men jag la mig inte i. Sen nu här på kvällen åkte jag med pappa till apoteket och hämtade ut hans medicin. Försöker få kontakt med lilla kevin också men han svarar fan inte.
Får väl ringa honom nån gång.

Imorn blire som sagt värmland, fika lite och sånt. Sen på torsd ska jag med också nånstans, och så även imorn reser fredde till landet så jag blir lämnad helt själv i denna hemska stad.

Längtar till classic car week, fredde jag och jessica och jennifer ska tydligen tälta i lerdal. Lite mysigt. Sen så blire mycket annat skojjigt, bättre än hemma helt klart.
Och här ere även nån jääävla fitt buss strejk, åååååååå fan vad fiffigt!

-hejdå
// M



Bussigt!?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0