Nu är det inte längt kvar ...

Denna morgon så vaknade man upp i sorunda, dags för sommarlovsmorgon! Klart att det blev bråk då min kusin ville kolla på hennes program, men jag fick som jag ville. Efter det så var det frukost och därefter så åkte mamma och jag hem för att gymma.
Klockan tre var vi klara och på väg hem, lite lunch och sen blev det bara slappt.
Klockan 8 så var pappa hemma och han jag och chall gick ut på en promenad. Nu sitter jag här med mamma i vardagsrummet och kollar på so you think you can dance.
Funtar på om jag snart ska börja läsa min bok eller något, eller kolla en film xD

Men nu orkar jag inte mer, hare bra hejdå!

// Mickis

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0