Jahapp

Har inte skrivit så mykt på grund av alla dessa långkörningar jag har vart med på, liksom igår var jag i vansbro och dagen innan det i värmland. Så kan det ju liksom vara, men nu sitter jag i en liten vit buss utanför arlanda och väntar på någon gubbe som tänker anlända klockan 19.40. Det är liksom nästan två timmar kvar dit och då tänkte jag passa på att skriva lite.
Dagen idag har innehållt en vistelse på södersjukhuset imorse och efter det så åkte jag hem och duschade och sen direkt ut till enköping för att hämta nåt hjon. Sen så på grund av att det var en ensamåkare som skulle åka så tvingades jag befinna mig på arlanda i cirkus 1 timme, då köpte jag en liten bok som jag sen läste tills schabraket kom.
Sen ikväll ska vi fixa med övningskörnings grejjer samt ringa å fixa ett jobb.

Det var väl det jag hade på hjärtat, inget mer alltså. Hare gött today och imorn med!
hejdå!
// Mickisen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0