Vad fan ere för dag idag ?

hej hopp!
Idag har jag varit i uppsala. Dagen började faktiskt där. Jag vaknade upp kl 07.00 på en iskall madrass med kläderna på i mammas kusin rolands lägenhet i uppsala. Vi åt frukost och sen åkte mamma och jag till siriushallen :s tror jag men iaf så vare helt fel hall. Så vi ringde mari (tessans mamma) och frågade vart allt folk va. Dom va tydligen i fyrishovskolan. Så vi pallrade oss dit, väl dära så var det en spännande match mot finnarna xD. Vi fick övertaget och vann med 10-6 :). Efter det vare bara till skolan å packa och käka lunch eller iaf för grabbarnas del^^. nästa match var klockan 11.30 så vi hade lite tid på oss. Vi drog vidare till fyrishov, där finalmatchen skulle spelas. En lång väntan tyckte jag, fast jag har ju typ inge tålamod alls. Men men iaf tillslut stod dom dära på plan och skulle möta värmdö. Värmdö var kvicka i fötterna sen slog de in 3 bollar. Hais tog timeout och efter det slår dom in 2bollar. Sen e matchen tyvärr slut och det blir silver. Men man kan ju inte vinna jämt. Bra spelat vare iaf. Efter vart de strul med badet, men det fixade sig och de vuxna samt jag gick och åt. Vi gick till bowling hallen och åt. Åh vilken tur jag har, det ända lediga bordet är brevis Fredric landin, personen jag minst av allt vill träffa, usch. Men men iaf vi åt och kollade lite på bowling. Sen blev det en tur till hallen igen å kolla mera finaler. Sen klockan 15 ringde challe ray och var klar med badet. Vi vandrade till bilen och börja åka hem. Vi hann inte långt, för challe va hungrig. Det blev drive in på max. Och sen fortsatte vi hem. Jag låg och sjöng och halvsov i baksätet och hade jätte tråk. Det va ganska skönt ändå, att bara ligga där å göra inte ett piss. Men men väl hemma så går challe och lägger sig och jag sätter mig vid datorn och chattar med folk. Sen duschade jag och åt och nu sitter jag vid datorn igen men men jag har jääättttteeeee tråk !!

Tack och hej! 
Sorry jessicaf att jag inte har skrivit på länge ^^ men men så blire ibland xD 

Och sorry tess för att det blev ett kort inlägg, orkade inte göra längre ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0