Tråkigt...

Hej hej... Vf känns allt så tråkigt helt plötsligt? Jag har ingen lust med nånting. Msn e tråk å pa e tråk bdb e tråk. Men när man ändå inte har något att göra så sätter man sig vid datorn ändå och tråkar och tråkar och trakar. Varför ? Inte en männsika e rolig på msn, inte en enda. Vissa e glada och massa men dom man vill chatta med visar int ens ett tecken på glädje. Och så när man har nåt att göra och har planerat att göra nåt som ex. jag och pappa skulle ut och spela handboll, så blire inte av utan det blir senare. Då minskar ju lusten liksom. Och så nu snart här så börjar handbollen på tv, men jag har verkligen ingen lust att kolla, finner ingen glädje i att kolla när andra spelar handboll. Jag vill spela själv. Å så vädret gör allt så in åt helvete tråkigt, det e grått, mulet och man blir bara deppig så fort man kollar ut genom fönstret.
Allt känns bara helt blaha...

Får väl se hur dagen slutar, nåt kul kanske händer iaf. Och nån pers som man vill chatta med kanske blir rolig. Men tills dess blire en tråkig, vääääldigt tråkig dag.

image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0