Tisdag och sista dagen på lovet :O

Jaop min dag började rent tekniskt sätt klockan 8 imorse ^^ Cissi ringde och så pratade jag lite med henne, fast sen somnade jag om. Jag vaknade igen klockan 12 och satte mig och spela gitarr. Sen fick jag sms, å smsa lite med oskar. Sen klockan 13 ringde jag tess och en kvart senare satt jag i hennes vardagsrum och hjälpte henne med läxorna, sen kollade vi film. "Tzatsiki morsan och polisen" riktigt rolig film =). Ja och sen kom hennes mamma och hennes hund. Och hunden kutade runt i hela huset. Sen kollade vi oc och sen när det va slut vandrade jag hem. Väl hemma va det middag, pankakor. Ja och nu sitter jag å datanördar och har ingen koll på när skolan börjar å massa imorn =D



Tjolahopp :D

Kommentarer
Postat av: Tess

Hahahaha fy fan vad kul det är när Chivas rusar runt i hela lägenheten :)
Men mys var det att kolla på film med dig ;)
Och tack för hjälpen med läxorna!

2008-01-09 @ 18:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0