Tid

Jag skulle skriva något jag störde mig på enligt oskar. Det har inte varit lätt att komma på något eftersom att jag inte orkar ödsla energi på nåt helt oviktigt. Men jag kom fram till att nåt jag verkligen stör mig på är tiden.

Allt kretsar kring tiden. Du ska liksom vara där å där exat då. Varför har man ens kommit på tiden? Jag tycker att tiden skapar så mycket problem. Som då när man har tråkigt, då går tiden långsamt. Men när man verkligen har kul och njuter av tillvaron, då ska tiden helt plötsligt bara försvinna. Varför är vi så beroende av tiden? Jag har jätte många härliga minnen som man inte velat att de skulle ta slut, men det blir ju inte alltid som man vill. Ibland så vill man bara att tiden ska ta slut för att man gör något t.ex. tråkigt.
Tack vare tiden så tvingas man inse att allt inte bara kan stå still, det händer nåt nytt hela tiden. Vare sig man vill eller inte. Men det är väl nåt man får lära sig leva med, vad annars kan man göra ?
Jag hatar hur folk ska förändras på grund av att tiden går. Jag hatar förändringar, speciellt när mycket händer på liten tid. Men jag kan ju inte direkt göra nåt åt det. Även jag förändras och det kan man inte hjälpa.

Har inte så mycket mer att säga. Men jag vet att jag inte är ensam om denna tanke. Men iaf nu har jag berättat om nåt som stör mig. Nu ska jag gå och lägga mig och tagga inför en so redovisning imorgon. 
Cya later aligator =)  

image96

Tess och jag som små, saknar den stunden, det minnet. Men det är tur att jag fortfarande har dig bästis <3 =)

Kommentarer
Postat av: tess

saknar den tiden också bewstis :)
men haha, lite kortkort redan den åldern ;O haha, menar min klänning xD

2008-01-25 @ 17:42:17
Postat av: Micaela

Haha ^^ lite utmanande det dära tess ^^ men haha kolla mina ben e dom liksom inte sjukligt smala ? eller ere jag som ser fel ? :O ^^

2008-01-26 @ 14:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0