This day, so far

Godag =)
Jag hade en trevlans sovmorgon tills tess ringde och väckte mig kl 08.30 !!!!! Hon babblade på i en halvtimme, och jag tvingades gå upp. Tackar =). Ja men sen när jag gick upp packade jag det sista och gjorde matsäck och åt frulle. Sedan satte jag mig vid datorn och teckna, ovanligt!! Jag gick till jessica kom 2 min försent men men jag hittade mina nycklar som var borta igår så hon fick tåla det. Vi vandrade till högdalen och där hittade vi rebecca. Efter det så komde bussen och vi åkte hela 20 min till school. I skolan skulle vi skriva krönikor. Och jag hatar å skriva sånt dära shiet. Men iaf så skrev jag en text om "gatuvåld" och frågade marie om jag hade skrivit en krönika eller bara en vanlig text. Då kom frågan "skriver du ofta?", ja vad ska man svara på det liksom, jag bloggar ju men nja skriva annat än de gör jag ju inte. Men iaf om folk inte förstod poängen så tyckte hon att min "krönika" var bra. Nöjd gick jag iväg på lunch med cissi. Det blev köttfärssås och spagetti, vilket jag åt igår. Ja och sen skulle jag äta en mandarin eller vad fan det nu heter, men det va så jävla jobbigt med alla kärnor!!! Ja sen blev det matte lite fjoll på den lektionen å sen blev det krönika skrivning igen. I slutet på lektionen hade jag skrivit en sidas krönika och så slutade internet fungera !! Det innebar att jag inte kunde spara eftersom att vi sparar på hemkatalogen. Så jag fick sitta och skriva ner halva texten förhand.
Men sen så tyckte marie att alla hade presterat bra under lektionen så vi kollade på lite fotbollstabbar i 10 min kanske.
Efter skolan åkte jag pendeln med ida och jesscaf. Jag skulle ju liksom till salem och träna. Jessica tog bussen hem vid älvsjö och ida gick av vid tullinge. Jag åkte till tumba, sen gällde det att hitta buss 725. Så jäääävla många bussar det var. Jeg pratade även med tess samtidigt (hade tråk). Jag hittade bussen men så tog det 15 min innan den startade. Sen tog det väl 15 min innan jag var framme. När jag var framme så var det en timme kvar till min träning. Under tiden underhöll jag mig med att prata med pappa, chatta med jessicaf och oskar och så åt jag min matsäck. Ja och tiden bara flög iväg och sen kom nettan (mammas bästa polare) och visade mig lite vart omklädningsrum och annat låg. Sen hälsade jag på alla och så gick det la fint.
Jag vill träna mera xD. Men ska träna på tisdag igen. Ja och mamma kom på slutet och sen gick vi till bankomaten och efter det åkte vi och handlade. Efter det kom vi hem och ja, pappa lagade mat (tacos) sen så åt vi och challe ray kom. Nu sitter jag vid datorn och vill spela handboll xD
Ikväll ere chill, ska på match imorgon så måste sova lite sen. Kanske pluggish lite men nja det händer inte mykt.

Ja men alla får väl ha en trevlig kväll och hej hopp.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0