Onsdag, veckan e snart slut :)

Ja denna morgon var lite jobbig må jag säga. Jag vaknade flera gånger och trodde att jag hade försovit mig, och jag blev även väckt ett antal ggr. Först av mamma som meddelar mig mitt i min sovmorgon att hon ska gå till jobbet, sen kanske en halvtimme senare då när jag har somnat om så kommer charlie och meddelar mig att han ska gå. Like i care!! Ja sen så ringde ju då telefonen imorse och jag hann inte svara för att jag sov. Och jag tänkte att det kanske var jessica som ringde så jag ringde upp henne. Men nej det var inte hon som hade ringt. Jag orkade inte grubbla mer över det och fortsatte med att sova ett tag till. Klockan 9 gick jag upp eller 9.03 om man ska vara exakt. Ja jag klädde på mig och åt lite frulle. Sen blev jag så uttråkad att jag satte mig vid datorn.
Klockan gick ganska fort ändå och när jag var klar med alla cypernbilder som jag kollade på så va det dags att gå till jessicaf. Ja det regnade ute och var inte ett dugg skönt må jag säga. Kallt vare också. Vi vandrade sedan från bussen till hallen och på den biten så berättade jessica massa saker, men lyssnade inte på allt.
Ja när vi nu var framme i hallen så mötte vi cissi och ida som halv sov.
Vi gick sedan mot lilla hallen och hittade becca. Jag lyckades hitta en låt som becca och jag kunde dansa till. Ja men då vare bara nästa problem, dansen. Vi grubblade ett tag och kom titt som tätt på lite grejjer man kunde göra. Ja så nu har vi kommit på lite iaf, medans jesscaf och ida och cissi e klardiga med sin dans.
Nu när vi var helt slut efter allt dansande (jag och jessica hade haft musik battle enligt jessif) så gick vi och åt korvstroganoff. Gött vare.
Ja sen satt vi utanför biblioteket i hela 10 min, och jessica ville ha lektion. Sen när vi väl började så hade vi mattematik. Skojjigtskojjigt.
Efter det vare träningslära. Först en genomgång om långfärdsskridskor som vi ska testa på snart. Och sen lite info om isvaks badning som vi också ska göra. Sen fick vi tillbaka våra prov, jag var jätte nöjd.
Ja och sen redovisade lite folk, sen var det slut med skolan. Cissi och jag gick till tuben. Påvägen dit ringde jag mamma och frågade när hon slutade och bestämde mig för att hälsa på på hennes jobb. Ja men först så sat jag och cissi och väntade på tuben eller vi stod upp. Ja och så kom hennes polare och polarens polare och så erik. Ja dom pratade och så när dom klev av så satt jag kvar. Jag klev av 2 stationer senare och mötte mamma. Sedan skulle hon bara fixa lite och sen åkte vi hem. Eller först så handlade vi i bandhagen, där det hade varit ett rån igårkväll klockan 9. Fredrik vad har vi sagt om det där liksom ?! xD
Nä men sen åkte vi faktiskt hem. Jag packade upp sakerna och sen satte jag mig vid datorn för att maila marie, vilket jag inte har gjort än.
Snart kommer charlie hem, skoj.

Ikväll ska jag nog inte göra så mycket, chillerilla och spela gitarr.
Ja tack för mig och ha en trevlig afton =)



Hej hopp =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0