Mickans lilla historia...

Ja jag hade väldigt tråkigt idag och så va jag lite flumm. Men kul vare, för mitt i det hopplösa så skrev jag en historia, en sann historia :) kolla här;

Det var en gång en jessica fredriksson, hon hade länge spanat in en viss johan hallinder. En dag började dom prata och konversen va typ såhär:
Johan: - Hej, när börjar vi?
Jessica: - Jag vet inte.
Och jessica var så glad, hon pratade om det i flera dagar. En dag fick hon reda på att hennes kompis Theréses pojkvän och Johan spelade i samma hockeylag. Och Therése bad sin pojkvän glatt att berätta vad jessica kännde för johan. Johan tyckte också om jessica och dom börja prata lite mer:
Johan: - Vad är klockan?
Jessica: -10 tror jag *fniss*
Johan: - Tack
Ja det gick till och med så långt att jessica stängde in johan och hennes kompis cissi i ett förråd. Det började närma sig lov och jessica kännde sig så besviken, hon skulle inte få se johan på jätte länge. Hon tänkte till och skickade ett sms, dom skulle nu hitta på något på lovet. Under lovet blev dom tillsammans, jessica är nu jätte glad. Hon ska bli hemma fru ute på landet med massa hästar och kor och grisar, med maken johan som ska bli brandman. Deras barn ska heta stig-helmer, brandy och herr morris...

Och så kommer dom leva lyckliga i alla sina dagar :) slut :D

Kommentera gärna :D

Kommentarer
Postat av: Jessicaf

helt sajk historia :O haha ;D fast lite sann e den faktiskt ;D (a)

2008-01-09 @ 17:44:17
Postat av: Ogge

haha vilken härlig historia =)) ett gott slut iafal :)

2008-01-10 @ 17:26:15
Postat av: Micaela

Allt e sannt :D Fast slutet har ju då inte kommit än :) Men men det kommer jessicaf du nehöver inte oroa dig :D

2008-01-11 @ 09:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0